==>Tuoreita uutisia

29.9.2022

LC Rusko ja KiTeNet-tapahtuma Ruskolla

Lions Club Rusko oli mukana järjestämässä Ruskon alakoululaisten vanhempainpäivän (la 24.9.) vanhemmille suunnattua, koululaisten some- ja nettikäytökseen liittyvää luentoa. Raision kaupungin sometutor Saara Juutinen piti erinomaisen havainnollistavan luennon nuorten netissä kohtaamista asioista sekä vinkeistä vanhemmille käsitellä aihepiiriä lasten kanssa. Lionsien osalta yhteistyö oli osa KiTeNet-kampanjaa (Kiusaamisesta terveeseen nettikäytökseen, ks. https://www.lions.fi/kitenet).

Kuvassa Raision kaupungin sometutor Saara Juutinen ja Lions Club Ruskon Lions Quest -vastaava Pertti Nurmi Ruskon Hiidenvainion koululla. (Kuva: Samuel Raunio)

LC Rusko Ruskopäivillä 2022

LC Rusko osallistui perinteiseen tapaan vuosittaisille Ruskopäiville elokuussa. Klubi esitteli torimarkkinapäivänä lauantaina 13.8. omaa toimintaansa Ruskon keskustassa ja osallistui muutoin Ruskopäivien järjestelyihin.

LC Ruskon edustajat kuvassa keskellä. Edustajat telttakatoksen sisällä.
LC Rusko mukana Ruskopäivillä 2022. Mukana Pertti Nurmi, Samuel Raunio ja Ari Rauta. (Kuva:Merja Pere).

Vuoden 2022 Partioparaati

LC Rusko sai kunnian osallistua 15.5. vuoden 2022 Partioparaatin Ryhtikilpailun tuomarointiin. Isojen yhteislippukuntien ryhtikilpailun voitto meni Ruskon Maunun-Partiolle - onnittelut!

LC Ruskon kauden 2021-2022 presidentti ojentaa palkinnon Ruskon Maunun-Partiolle. Kuvassa Sofia Rusi, Ari Rauta, Santeri Nikulainen, Teemu Heikonen ja Laura Tulkki. (Kuva: Johanna Suokivi)